Известие

Collapse
No announcement yet.

уникални разсъждения и факти - от форума на supercars.net

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • уникални разсъждения и факти - от форума на supercars.net

    случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи

    прочетете и вие
    http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

  • #2
    Re: уникални разсъждения и факти - от форума на supercars.ne

    Първоначално публикувано от valjo
    случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи

    прочетете и вие
    http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510
    линка нещо не е добре
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Re: уникални разсъждения и факти - от форума на supercars.ne

      Първоначално публикувано от WhitePower
      Първоначално публикувано от valjo
      случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи

      прочетете и вие
      http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510
      линка нещо не е добре
      Е преди година и четири месеца си е бил добре
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Хахаха верно са много добри обаче, мерси за линка!

        Ей го истинския линк, то си е там ма требе малко акъл

        http://www.supercars.net/PitLane?vie...ID=2&tID=28968
        Виж Алфата ...

        Comment


        • #5
          Живот и здраве, след 1 година пак да пусне някой пост в темата
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Автомобилите на Алфа Ромео са не само съвършени по отношение на стила, но също така притежават динамична техника и иновативен дух. Компанията има славна история по състезателните трасета преди и след войната. През 80-те години тя произвеждаше автомобили с разположен отпред двигател и задна скоростна кутия. Спирачните механизми от вътрешната страна на полуоските бяха съчетани с окачване Де Дион - изключителна рядкост в автомобилния свят. Фирмата бе пионер в системите за запалване с две свещи на цилиндър.
            Качеството на изработка на Алфа Ромео обаче никога не е било блестящо. Е, няма пълно щастие, би казал някой. А дали е така наистина? Конструкторите на новата Алфа 159 твърдят, че то е напълно постижимо.
            Залогът при създаване на стилистичните щрихи на 159 наистина е бил огромен, защото предшественикът на Алфа 159 - моделът 156, бе признат единодушно за истински шедьовър. Той очарова хората, стана автомобил на годината при появата си в края на 90-те и се превърна в бестселър. Но очевидно стилистичният усет на маестро Джуджаро наистина е безграничен, защото новата 159 просто е феноменална. Агресивни спортни щрихи, присвити предни вежди, в които свободно са поставени цели 6 фара
            Това е само част от неповторимия стил на новата Алфа. Вероятно именно за да демонстрира огромния скок в еволюцията на колата, тенденциозно бяха прескочени цифрите 157 и 158.
            И най-яростните противници на Алфа Ромео притихват при вида на този автомобил. Той показва защо корейците започнаха да се обръщат за помощ към италиански дизайнери. Но за разлика от предишните алфи при 159 е обърнато сериозно внимание на качеството. По този повод ръководителят на проекта Карло Фугаци каза: "За еталон ни служеха Ауди и БМВ." Така Алфа 159 запазва духа на своите предшественици, но в нея вече може да се открие много повече любов към детайлите и прецизност на изпълнението. Това съвсем не е случайно, а е част от целенасочената политика на новия шеф на компанията Карл-Хайнц Калбфел. Не се учудвайте, че името е немско. Именно такъв човек е необходим на Алфа, за да подобри драстично и бързо качеството.
            Впрочем Калбфел вече има солиден опит в баварската компания БМВ, защото оглавяваше спортното подразделение М и дъщерната компания "Ролс-Ройс". Той притежава идеалното съчетание от германски ръководен подход и опит със спортните автомобили. Съчетание така необходимо на Алфа. Калбфел извършва и солидна маркетингова реформа, като възнамерява да създаде нова пласментна мрежа и да продава 300 000 автомобила годишно. Това означава почти двойно нарастване на фона на сегашните 175 000.
            Окачването на колата вече не тропа, а във вътрешното пространство има значително повече простор. Е, и в тази Алфа има някои дребни недоглеждания, като липсата на въшно копче за отваряне на багажника, но това е по-скоро изключение и допълва чара й. Алфа 159 е изградена на базата на нова платформа, създадена съвсеместно с GM, като тя ще се използва и от бъдещия Сааб 9-3, джипа на Алфа Камал и някои нови модели на Мазерати.
            По отношение на техниката и особено на дизеловите двигатели едва ли някой би могъл да има претенции. Дизеловите двигатели са част от глобалната стратегия на концерна "Дженерал Мотърс" и се използват и от Опел. 1,9-литровата версия с 4 цилиндъра и варианти с 8 и 16 клапана имат мощност съответно 120 и 150 к.с., а мощта от 200 к.с. на 2,4-литровият 5-цилиндров мотор е наистина впечатляваща.
            Тази Алфа обаче бележи огромен напредък по отношение на комфорта на поведение на пътя и вече може да се мери с еталона в това отношение - БМВ, 3-а серия. Окачването не е толкова твърдо и спортно като това на предшественика и липсват характерните за 156 сътресения на купето. Ако това не се нрави на пуританите алфисти, то те със сигурност ще одобрят изключитело бързото и директно управление.
            За добро или за лошо, бензиновите мотори на Алфа са част от историята. Под капака на 159 вече могат да бъдат открити деривати на двигатели от австралийското поделение на "Дженерал Мотърс" - "Холден", които значително се отличават от досегашните по отношение на своите конструктивни особености.
            Те са значително по-леки, по-мощни, а назъбените ремъци са заменени с ангренажни вериги. Конструкторите на Алфа обаче не пропускат да отбележат, че са преминали цял цикъл на усъвършенстване от италианците и че буталата, цилиндровите глави и управлението идват изцяло от Апенините. Според специалистите обаче, докато при ниски обороти те издават характерния за Алфа звук, то при високи той вече се изгубва. Изгубил се е и хромовият блясък на шестте колекторни тръби при 6-цилиндровия мотор, който е небрежно скрит под неугледна пластмаса в стила на всички модерни автомобили. Но Алфа 159 не е нито обикновен модерен автомобил, нито пък неговите привърженици биха приели да ги квалифицират по такъв начин. Затова подобни неугледни пластмаси са равносилни на истинска анатема за тяхното чувствително его.
            Алфа 159 трябва да се появи при дилърите в края на септември с пет двигателни модификации и два варианта на обзавеждане
            Според специалистите това е най-добрата Алфа, правена някога, а в цената є ще бъдат включени всички сервизни разходи за първите 3 г. Това наистина е впечатляващо!
            ИНЖ. ГЕОРГИ КОЛЕВ
            Spin City!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              Живот и здраве, след 1 година пак да пусне някой пост в темата
              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                Традициите са си традиции За да не ги нарушаваме, предлагам да се трие всеки един пост преди 09/10/2010
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Само да вметна как така неможе да се отваря багажника от вън! Човекът докосвал ли се е до задната емблема изобщо или е писал фактите наизуст, но и това са дреболии както е и написал
                  Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                  FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от StarChild Покажи съобщение
                    Само да вметна как така неможе да се отваря багажника от вън! Човекът докосвал ли се е до задната емблема изобщо или е писал фактите наизуст, но и това са дреболии както е и написал
                    ?!? а ти докосвал ли си се?
                    ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                    ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                    Alfa Romeo 4C

                    Comment


                    • #11
                      първо, най-вероятно човека е говорил за копче вътре в купето за отваряне на багажника, което действително липсва

                      второ, василе, какво имаш предвид дали се е докосвал ? твоя багажник не се ли отваря като натиснеш задната емблема , или това е само от 2008 нататък като функция ?
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #12
                        Е как ще липсва такова копче за отваряне на багажника вътре в купето.Ами това на плафона? А отвън наистина няма нищо и емблемата по-неподвижна и без ключалка под нея едва ли може да стане също както и на 156-те след 2002г.
                        Alfa Romeo Giulietta 170hp

                        Comment


                        • #13
                          На първите 159-ки багажника се отваря от копчето на плафона. Това се отчита като недостатък и в следващите производства се отваря с натискане на емблемата.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                            второ, василе, какво имаш предвид дали се е докосвал ? твоя багажник не се ли отваря като натиснеш задната емблема , или това е само от 2008 нататък като функция ?
                            силно ме замисли, Стояне. честно да си кажа следкато на 156-цата преди се пулих като абориген поне половин час отзад на емблемата и се чудих защо не се врътка както всички други които съм гледал (после се оглеждах дали се е събрала публика да ми се смее и дали не са си мислили, че искам да разбия багажника), дори и не съм се замислял да пробвам с емблемата. реших, че е като старата ми 156-ца, но утре ще пробвам, че ме мързи сега да слизам до гаража.
                            ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                            ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                            Alfa Romeo 4C

                            Comment


                            • #15
                              аз нямам копче за отваряне отвътре, или от дистанционното или натискам емблемата, друг вариант няма
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment

                              Working...
                              X